Tähelepanu!

Juhime tähelepanu, et antud uudis on rohkem kui aasta vana, mistõttu võib olla sisu vananenud. Soovitame võimalusel tutvuda uuemate infoallikatega sellel teemal.

Valmis EPIKoja kommunikatsioonistrateegia 2021-2023

31.03.2021 | Eesti Puuetega Inimeste Koda | Jaga Facebookis

EPIKojal on valminud kommunikatsioonistrateegia, mis kaardistab organisatsiooni kommunikatsioonialaseid lähtekohti, soovitud tulemusi ja nende saavutamise viise.

Kommunikatsioonistrateegia sisaldab muuhulgas kuut strateegilist sõnumit. Strateegilise kommunikatsiooni sõnumid on tuumpõhimõtted, millele EPIKoda tugineb avalikkuse ja otsustajatega suheldes, võttes sõna ükskõik, millisel teemal.

  1. Puuetega inimestel on õigus oma erivajadusest tulenevale abile, sõltumata elukohast ja eluvaldkonnast.
  2. Ligipääsetav keskkond on kasulik kõigile, kuid hädavajalik puuetega inimestele.
  3. Hinnanguliselt iga neljas inimene Eestis on puudega või kuulub puudega inimese pereringi. Eesti on liiga väike, et loobuda ühegi inimese panusest. Panustamiseks tuleb luua eeldused.
  4. Puuded on erinevad ega paista alati välja. Puue võib olla kaasasündinud või tekkida elu jooksul ükskõik kellel.
  5. EPIKoda on sõltumatu kodanikuorganisatsioon, mis esindab puuetega ja krooniliste haigustega inimesi, toetudes laiale liikmeskonnale.
  6. Eesti ja EPIKoda on osa Euroopast ja maailmast. Vastastikku õppides ja kogemusi vahetades saame tugevamaks.

Plaani kohaselt peab EPIKoda avaldama keskmiselt 3 Facebooki postitust nädalas, 7 kodulehe uudist kuus ja võtma avalikus meedias sõna 50 korda aastas. Facebooki jälgijate arvu plaanime 2023. aastaks kasvatada 5000-ni ning YouTube’i kanali jälgijate arvu 500-ni.

Hakka EPIKoja jälgijaks Facebookis; YouTube’s.
Telli EPIKoja e-uudiskiri.
Vormista ajakiri Sinuga tellimus.

Kuula EPIKoja taskuhäälingut Sulle sobival platvormil:
Apple Podcasts
Google Podcasts
Spotify

Laadi alla EPIKoja kommunikatsioonistrateegia 2021-2023.

ÜLES