Juhime tähelepanu, et antud uudis on rohkem kui aasta vana, mistõttu võib olla sisu vananenud. Soovitame võimalusel tutvuda uuemate infoallikatega sellel teemal.
06.04.2022 | Eesti Puuetega Inimeste Koda | Jaga Facebookis
Nõustamine – nõu annab inimene, nõustaja, kes on selleks koolitatud.
Teiste teemade puhul oskab EPIKoda soovitada,
kuhu abi saamiseks pöörduda.
EPIKoda korraldab koolitusi neile,
kes töötavad eri-vajadusega inimestega.
EPIKoda koolitab ja nõustab ka firmasid ja organisatsioone,
et need teaksid eri-vajadustest rohkem.
Tasuta õigus-abi saavad:
Õigus-abi aitab eri-vajadusega inimesel:
Millega õigus-abi tegeleb?
Kuidas saada õigus-abi?
või
Vajalikud andmed:
Esimene kohtumine on telefoni teel,
jurist helistab sulle ise.
Nõustamis-kabinetid asuvad Puuetega Inimeste Kodades
Õigus-abi teenust rahastab Justiitsministeerium.
EPIKojast saad abi, kui soovid:
Kui vajad viipe-keele tõlki,
anna sellest teada registreerimisel.
Nõustamisel võib inimest asendada
tema seaduslik esindaja,
näiteks eestkostja.
Registreeri end nõustamisele:
või
Nõustamine toimub EPIKojas
aadressil Toompuiestee 10, Tallinn.
EPIKoja hoone on ligipääsetav.
Siin saab kasutada ID-kaardi lugejaga arvutit.
Kui oled tulnud nõustamisele,
küsi julgelt kõike, millest aru ei saa!
Kui tead oma õigusi, kohustusi ja võimalusi,
on lihtsam elus hakkama saada.
Täiendavaks lugemiseks:
Nõustamisteenust rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi meetme „Töövõime toetamise skeemi loomine ja juurutamine” vahenditest.
Sõnaseletusi:
nõustama – teenusena nõu andma
nõustamine – teenusena nõu andmine
Näide:
Kui sõber annab sulle nõu – see ei ole nõustamine.
Kui nõu annab inimene, kelle töö ongi teistele nõu andmine – see on nõustamine.
30.05.2025
9.06.2025 infopäev rehabilitatsiooniteenuste, abivahendite ja meditsiiniseadmete ning puude raskusastme tuvastamise teemadel
30.05.2025
Vestlussaade Erivajadusega noore valikud kutseõppes. Kus, miks ja kuidas jätkata haridusteed?
26.05.2025
Riigikontrolli audit Erivajadusega noorte võimalustest kutsehariduses
22.05.2025
Pöördumine kohalike omavalitsuste poole seoses erivajadustega laste peredele osutatavate tugiteenustega koolivaheaegadel ja suvel
22.05.2025
Puudega laste hoiuvõimaluste kaardistamine koolivaheaegadel
Loe varasemaid uudiskirju!
EPIKojaEesti Puuetega Inimeste Koja esimene uudiskiri ilmus juunis 2017.
Oma uudiskirjadesse koondame puuetega ja erivajadusega inimesi puudutava olulise info, samuti leiab palju põnevat nii EPIKoja, meie liikmete kui ka koostööpartnerite tegemistest, olulistest sündmustest ja huvitavatest persoonidest. Lisaks hoiame lugejaid kursis ning vahendame sotsiaal-, haridus- ja tervishoiusüsteemi olulisi muudatusi.
Uudiskiri ilmub kord kuus.