Uudised

5. jaanuaril kohtusid Sotsiaalkindlustusamet ja abivahendeid pakkuv ettevõte Invaru OÜ ning koostöös on tuvastanud kliendigrupp, kellega on tekkinud uuele süsteemile üleminekul segadust omaosaluse hinna osas, mis oli kõrgem kui tavapäraselt.

Piirhinna kehtestamine on ootuspäraselt toonud välja varasema süsteemi kitsaskohad. Varasemalt lahendati kõik abivahendeid puudutavad olukorrad ühetaoliselt – alates sellest aastast on erijuhtudel lähenemine personaalsem.

Need juhtumid lahendab Sotsiaalkindlustusamet nüüdsest erimenetlusena.

Invaru OÜ edastab Sotsiaalkindlustusametile info klientide kohta, kes on tänaseks saanud oodatust oluliselt suurema arve ning nendega võetakse personaalselt ühendust, et leida lahendus. Kõikidel, kellega järgmise nädala lõpuks ühendust ei ole võetud, palub Sotsiaalkindlustusamet ise kontakteeruda.

Ühendust võetakse paralleelselt ka kõikide teiste teenuseosutajatega, et sarnaseid muresid ennetada.

Regina Salmu
Kommunikatsiooninõunik
Sotsiaalkindlustusamet
regina.salmu@sotsiaalkindlustusamet.ee
640 8192 / + 372 5026459
Endla 8 / 15092 Tallinn / Eesti
www.sotsiaalkindlustusamet.ee